Search This Blog

Friday, February 9, 2024

Some Psychological Facts about Human in Urdu | Psychology Facts | KHaakii Writes

Some Psychological Facts about Human in Urdu (انسان کے بارے میں کچھ نفسیاتی حقائق (اردو

Some Psychological Facts about Human in Urdu

(انسان کے بارے میں کچھ نفسیاتی حقائق (اردو


❓.آپ کے خواب آپ کے شعوری خیالات سے زیادہ معنی خیز ہوتے ہیں۔ آپ کے جتنے خواب آتے ہیں، ان میں سے 70% خفیہ پیغامات پر مشتمل ہوتے ہیں۔  اس کا مطلب یہ ہے کہ وہ ان چیزوں سے زیادہ اہمیت اور قیمت رکھتے ہیں جو آپ اپنے شعور میں سوچتے ہیں۔

 ❓.پلان B رکھنے سے صرف پلان A کے کام کرنے کے امکانات کم ہوتے ہیں۔ پنسلوانیا یونیورسٹی نے تجربات کا ایک سلسلہ منعقد کیا جس سے یہ بات سامنے آئی کہ جن رضاکاروں نے کوئی کام شروع کرنے سے پہلے بیک اپ پلان تیار کیا تھا وہ ان لوگوں سے بدتر تھے جنہوں نے کام شروع نہیں کیا۔  ٹیم پلان بی نے محسوس کیا کہ آپشنز کی وجہ سے پہلی بار کامیاب ہونے کے لیے ان کی حوصلہ افزائی ہوئی ہے۔ جب کہ آگے سوچنا اچھا ہے، ان منصوبوں کو پہلے مبہم رکھنا آپ کو زیادہ کامیاب بنا سکتا ہے۔

  ❓.اگر آپ واقعی خطرے میں نہیں ہیں تو خوف دراصل ایک اچھا احساس ہے۔ خوفناک فلمیں پسند کرنے والے لوگ ہیں اور کچھ ایسے بھی ہیں جو نہیں کرتے، اور فرق ان کے ہارمونز میں ہو سکتا ہے۔  ایسی سرگرمیاں آپ کو لڑائی یا پرواز کے ردعمل سے ایڈرینالین، ڈوپامائن اور اینڈورفنز فراہم کرتی ہیں۔
For More Psychological Facts In Urdu 

 ❓ یہ نفسیاتی طور پر معمول کی بات ہے کہ آپ کسی مسئلے کو حل کرنے کے بعد دوسرا مسئلہ تلاش کریں۔  ایک تحقیق نے ثابت کیا کہ جن رضاکاروں کو کمپیوٹر سے تیار کردہ چہروں کا انتخاب کرنے کے لیے کہا جاتا ہے جو خطرناک نظر آتے ہیں آخرکار وہ ایسے چہروں کا سہارا لیتے ہیں جو ایسا نہیں کرتے۔

 ❓۔ایسا کرنے سے آپ بہت بہتر محسوس کر سکتے ہیں، تناؤ کو کم کر سکتے ہیں، اور یہاں تک کہ آپ کے جسم کو صحت مند رکھنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ اس لیے رونے کے فوائد ہیں۔

 ❓ ایک وجہ ہے کہ وہ گانا آپ کا پسندیدہ ہے۔  یہ صرف دھن یا دھن کے بارے میں نہیں ہے، یہ اس لیے ہے کہ آپ اس گانے کو اپنی زندگی کے ایک جذباتی واقعے سے جوڑتے ہیں۔

 ❓.تنہا رہنا آپ کی صحت کے لیے اس سے زیادہ برا ہے جتنا آپ سوچتے ہیں۔  ہارورڈ یونیورسٹی کی ایک تحقیق میں انتہائی تنہائی اور فالج اور ہارٹ اٹیک کے لیے ذمہ دار خون جمنے والے پروٹین کی ایک ہی سطح کے درمیان تعلق پایا گیا۔  دوسرے لفظوں میں، دوست نہ رکھنے سے سگریٹ نوشی جیسا ہی مہلک اثر ہو سکتا ہے۔

 ❓۔انعامات وصول کرنا آپ کو اس بات پر قائل کر سکتا ہے کہ ایک بورنگ کام تفریحی تھا۔  ایک مطالعہ نے رضاکاروں کو کسی کو یہ باور کرانے کے لیے ادائیگی کی کہ ایک بورنگ کام دراصل دلچسپ ہے۔  وہ لوگ جنہوں نے ابھی تک جھوٹ بولا وہ اب بھی سرگرمی کو بورنگ سمجھتے ہیں انہیں $20 ادا کیے گئے۔  دوسری طرف، وہ لوگ جن کے پاس جھوٹ بولنے کی کوئی حقیقی وجہ نہیں تھی اور وہ خود کو قائل کرتے تھے کہ یہ کام واقعی تفریحی تھا صرف $1 ادا کیا گیا۔
For More Urdu Facts

 ❓ آپ کا دماغ طویل مدتی ڈیڈ لائن کو کم اہمیت دیتا ہے۔  جی ہاں، آپ ایک نفسیاتی وجہ سے تاخیر کرنے والے ہیں۔  دماغ آپ کو فوری کاموں کو ترجیح دیتا ہے، اس کی اہمیت سے قطع نظر، کیونکہ وہ جانتا ہے کہ آپ انہیں مکمل کر سکتے ہیں۔

 ❓. امید پسندی سکھائی جا سکتی ہے۔  مزید یہ کہ محققین نے یہ بھی مشاہدہ کیا کہ آپ اسے خود ہی سکھا سکتے ہیں۔

❓ 18 سے 33 سال کی عمر کے لوگ دنیا میں سب سے زیادہ تناؤ کا شکار ہوتے ہیں۔  تناؤ کی سطح صرف 33 سال کی سرحدی عمر کے بعد کم ہوتی ہے۔

 ❓ فرانس دنیا کا سب سے زیادہ افسردہ ملک ہے۔  ہر 5 افراد کے لیے، 1 ڈپریشن کا شکار ہے۔  مجموعی طور پر ⅓ یورپیوں میں دماغی صحت کی خرابی ہے۔

 ❓ سوشل میڈیا پر آپ کی لت اس کی نفسیاتی اسکیم کا نتیجہ ہے۔
For More Reading Click Here 

 یہ فارمولہ اصل وجہ ہے کہ آپ فیس بک کو اسکرول کرتے رہتے ہیں باوجود اس کے کہ آپ وہاں جا کر صرف کچھ نوٹیفیکیشن چیک کرتے ہیں۔  بات چیت اور سرگرمی سے قطع نظر سائٹ پر رہنے کے قابل ہونا لامحدود اسکرول سے متعلق ہے جہاں آپ کے دماغ کو کوئی رکنے کا اشارہ نہیں ملتا ہے۔

 ❓۔اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ کا آئیڈیل آپ سے پیار کر رہا ہے، تو اس بات کا بہت زیادہ امکان ہے کہ آپ کسی ذہنی بیماری میں مبتلا ہیں۔

 ’ایروٹومینیا‘ نامی ایک نفسیاتی عارضہ اس وقت ہوتا ہے جب کوئی شخص جو یہ سمجھتا ہو کہ کوئی مشہور شناخت ان سے پیار کر رہی ہے۔

 ❓ پیرس کے لیے اپنی امیدیں بہت زیادہ رکھنا آپ کو دماغی صحت کی خرابی کا باعث بن سکتا ہے۔

 بنیادی طور پر جاپانی لوگ پیرس سنڈروم کا شکار ہیں، یہ ایک نفسیاتی عارضہ ہے جس کی وجہ یہ محسوس کرنے سے مایوسی ہوتی ہے کہ پیرس وہ نہیں ہے جس کی انہیں توقع تھی۔

❓. Narcissistic Personality Disorder تقریباً 6% آبادی میں پایا جاتا ہے۔ Narcissistic Personality Disorder والا شخص اکثر ڈپریشن یا اضطراب کا شکار بھی ہوتا ہے۔

 ❓یہ حالت خود کی اہمیت کے شدید احساس اور ہمدردی کی واضح کمی کی علامات کو ظاہر کرتی ہے۔

👇🔹🔹 Thanks for Your Visit. Give You Valuable Opinion In Comment Section

No comments:

Post a Comment

Hot Posts

Featured

KHaakii Writes

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Contact Us

Name

Email *

Message *