Search This Blog

Saturday, February 10, 2024

The Amazing Psychological Facts In Urdu | Psychological Facts | KHaakii Writes

The Amazing Psychological Facts In Urdu (حیرت انگیز نفسیاتی حقائق (اردو

The Amazing Psychological Facts In Urdu

(حیرت انگیز نفسیاتی حقائق (اردو


 ❓ ماضی کے کسی واقعہ کو یاد رکھنا آپ کی یادداشت میں اس واقعہ کی بجائے آخری بار لاتا ہے۔

 ❓  دماغ یادوں کو دوبارہ چلاتا ہے اور 70% وقت کے بہترین لمحات کے منظر نامے تخلیق کرتا ہے۔

 ❓  جب آپ کو بتایا جاتا ہے کہ کسی سے سوال پوچھنا ہے تو آپ 98 فیصد اپنے تمام برے کاموں کو یاد کرتے ہیں۔

 ❓  اگرچہ آپ پہلے ہی زیادہ سو چکے ہیں، پھر بھی آپ میں مزید نیند کی خواہش کا رجحان ہے۔

 ❓  جو لوگ سیریل کلرز میں دلچسپی لیتے ہیں وہ بہتر گفتگو کرنے والے نکلے۔

 ❓  نابینا پیدا ہونے والے تمام لوگوں میں سے کسی کو بھی شیزوفرینیا نہیں پایا گیا ہے۔

❓  تجربات پر پیسہ خرچ کرنا آپ کے لیے زیادہ اہمیت رکھتا ہے۔

  ❓  گانا آپ کو کم فکر مند اور افسردہ محسوس کر سکتا ہے۔

 ❓  تمام نفسیاتی عوارض میں، کشودا سب سے زیادہ شرح اموات 5% سے 20% تک رکھتا ہے۔

 ❓  شدید ڈپریشن خلیات میں عمر بڑھنے کے عمل کو بڑھاتا ہے، اس طرح حیاتیاتی عمر بڑھ جاتی ہے۔
💭🔹 For More Click Here 

 ❓  آپ کا دماغ جو کچھ بھی کہتا ہے اس کا آپ کے جسم کے خلیوں سے مساوی ردعمل ہوتا ہے۔  یہی وجہ ہے کہ منفی کی مقدار بالآخر آپ کے مدافعتی نظام کو نیچے لے جاتی ہے اور آپ کو بیمار محسوس کرتی ہے۔

 ❓  طنز ایک صحت مند دماغ کی علامت ہے۔ جو لوگ کسی معمولی سوال کے جواب میں فوری طور پر طنز کا استعمال کر سکتے ہیں ان کے دماغ صحت مند ہوتے ہیں۔  اس کے علاوہ، جو لوگ خبطی کو اچھی طرح سمجھ سکتے ہیں وہ لوگوں کے ذہنوں کو پڑھنے میں بھی اچھے ہیں۔

 ❓  ’جمائی پکڑنا‘ ہمدردی کو ظاہر کرتا ہے۔  تھکاوٹ اور نیند نہ آنے کے باوجود کسی اور کو جمائی لیتے ہوئے دیکھ کر جمائی آنا ایک عام سی بات ہے۔  اس کے متعدی ہونے کے بارے میں ایک نظریہ یہ ہے کہ لوگ ہمدردی ظاہر کرنے کے لیے اسے 'پکڑتے ہیں'۔ اس لیے، چھوٹے بچوں اور آٹزم کے شکار نوجوانوں میں علامات کا امکان کم ہوتا ہے کیونکہ انھوں نے ابھی تک ہمدردی سیکھی ہے۔

 ❓  آنسو رونے کی وجہ بتاتے ہیں اگر دائیں آنکھ سے پہلا آنسو نکلے تو انسان خوشی کے آنسو روتا ہے۔  ورنہ بندہ درد کے آنسو روتا ہے۔

 ❓  مرنے کے بعد بھی ایک شخص کے دماغ میں 7 منٹ کی سرگرمی ہوتی ہے۔  ان لمحوں میں وہ اپنی یادوں کو خواب جیسی ترتیب میں دیکھتے ہیں۔

 ❓  آپ کے لباس کا آپ کے مزاج سے تعلق ہے۔  یہ صرف اس رنگ میں نہیں ہے جسے آپ پہننے کا انتخاب کرتے ہیں۔  اچھا لباس پہننا آپ کو مستحکم اور خوش رکھنے میں بھی مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔

 ❓  کسی ایک منفی چیز کا وزن کم از کم پانچ مثبت چیزوں سے ہو سکتا ہے۔ آپ کا دماغ اچھی پر برائی یاد رکھتا ہے۔  اس چیز کا ایک اثر جسے ’منفی تعصب‘ کہا جاتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ آپ اس بات پر غور کرتے رہتے ہیں کہ کس طرح ایک ساتھی کارکن نے آپ کے مؤکل کی تعریف سننے کے باوجود آپ کے لباس کی توہین کی۔  توازن رکھنے کے لیے، مثبت سے منفی کا 5:1 کا تناسب ضروری ہے۔

 ❓.کسی اور کا بنایا ہوا کھانا ایک ہی ترکیب ہونے کے باوجود آپ کے اپنے پکانے سے زیادہ ذائقہ دار ہوتا ہے۔  ایک تحقیق سے پتا چلا ہے کہ کھانا بنانے کے لیے آپ کو اس کے ارد گرد اتنی دیر کھڑے رہنے کی ضرورت ہوتی ہے کہ کھانے کے وقت سے یہ پہلے ہی کم دلکش محسوس ہوتا ہے۔  لہذا، آپ کی اطمینان بعد میں کم ہو جاتی ہے.

 ❓.آپ غیر ارادی طور پر صرف اسی پر یقین کرتے ہیں جس پر آپ یقین کرنا چاہتے ہیں۔  انسانی دماغ بھی 'تصدیق تعصب' کا اسیر ہے جس کی وجہ سے لوگ حقائق کو کسی حد تک اس بات کی تصدیق کرنے پر مجبور کرتے ہیں کہ وہ پہلے سے کیا مانتے ہیں۔  مثال کے طور پر، آپ کے دادا کی اپنی سیاسی رائے کو تبدیل کرنے کا آپ کی کوششوں کے باوجود کوئی امکان نہیں ہے۔

 ❓۔آپ کی یادوں کو جوڑنا آسان ہے۔ 3 گھنٹے کے عرصے میں، آپ کو غلط طور پر یقین ہو سکتا ہے کہ آپ نے اپنی نوعمری میں کوئی جرم کیا تھا۔
💭🔹 For More Psychological Facts In Urdu 

 ❓ دوسری زبان میں سوچنا آپ کے فیصلے کو زیادہ معقول بناتا ہے۔ آپ اپنی مادری زبان میں پیسے کے بارے میں کم سمجھدار ہوتے ہیں۔  دوسرے الفاظ میں، آپ جو زبان استعمال کرتے ہیں وہ آپ کے فیصلوں کو متاثر کرتی ہے۔

 'میں کروں گا؟' پوچھنا 'میں کروں گا' کہنے سے زیادہ حوصلہ افزا ہے۔  الینوائے یونیورسٹی کی ایک تحقیق نے تجویز کیا ہے کہ اپنے آپ سے ہدف سے متعلق سوالات پوچھنا آپ کو اس کے سچ ہونے کا اعلان کرنے سے زیادہ ترغیب دے سکتا ہے۔

 ❓.ایک بہت سخت قاعدہ صرف آپ کو مزید توڑنے پر مجبور کرے گا۔ ماہرین نفسیات نے پایا کہ یہ 'رد عمل' کا رجحان لوگوں کے قواعد کے بارے میں تصور کو کیسے متاثر کرتا ہے۔  نہ صرف وہ ایک مخصوص اصول کو توڑنا چاہیں گے جو کچھ آزادی چھین لے۔  وہ اس کے علاوہ مزید ٹوٹ جائیں گے۔

👇🔸🔸🔸 Thanks for Reading Please Give You Opinion in Comment Section 

No comments:

Post a Comment

Hot Posts

Featured

KHaakii Writes

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Contact Us

Name

Email *

Message *